tadaaaa......
hihihi..tajuk entri bukan main lg ek...
x pe....Mr V mst faham.. :-)
gambar2 kucing ni sume adalah ditujukan khas buat Mr V yg dr hari tu ( sebenarnya da lm janji kate nk upload dlm blog ni tp asyk terlupe je...hehe..jgn mrh haa... ) bertanyakn mane gmbr tucen2 tu?? abg nk tgk la....

adik aq si yani sgt sukekan kucing ini dan dia la yg dok jaga mereka dr kcik smpai la da berbunting dan da beranak pinak...*hehe* =p

si ibu tucen ni diberi nm tanpa berdaftar kat jbtn pendaftaran mersing pun... *hahaha* dgn nama ponky....
sbnrnya ada lg 3 ekor adk beradiknyer...tp dek krn aq ni kurang peka ngan kemunculan tucen2 ni yg mcm tetiba je da jd bnyk tiap kali aq blik ke umah, maka aq cume igt 1 nm tucen ni je..
nm2 tucen2 len aq lupe r..berbelit2
lidah nk menyebutnyer.. *bluurrr....*

so...nk dipendekkan cte la kn...si ponky ni telah pun dibuntingkan oleh si tucen jantan yg ktorng pun x tahu la sape si jantan tu...ish..ish...

ponky da slmt lahirkan 3 ekor anak2nyer...skali yg kuar byk daa...
tucen2 ni biase je dpt kembar... *huhuhu..*

yani gak la yg jaga n bela anak2 tucen yg bru lahir ni smpai la da agak beso ckit bdn memasing... *ibarat ibu tiri la plak yani neh* kih3..

dek kerana da 3 ekor yg kuar...semestinya la nk kne bg nama2 kn..otak fikiran yani pun mengeluarkan idea bg nm2 diorng ni
1) kelly
2) muffy
3) legaky

p/s : kata yani nm2 mereka diilhamkn
watak carto0n kat tv tu...tp aq x penah
pun dgr sblum neh.. =p lagi satu plak..
aq x tahu pun mane satu kelly n len2 ni..
sbb x cam pun.. hanya yani je la yang
mengenal jauhari dan manikam..
eh, eh... mengenal setiap seekor la...
*aduiii...*

gambar2 ni sumenya aq yg amik sbb dipaksa tuk jd fotographer... *aiseh..*

bear tu plak nk cibuk2 gak menyelit..
lantak r..
bear tu milik adik llk aq, hazli... =D

*senyum memanjang*..........
Mr V.....semoga berpuas hati setelah melihat gmbr2 ni ye...
tugas2ku da selesai...
yabedabedu...!!

>",< ^_~ *_* (",)
Labels: | edit post
Mood ??? 
3 Responses
  1. Vi0LeT Says:

    wah!!!...tomey ner tucen2 neh...
    nak cekor leh...leh...leh?
    (^_*)


  2. x yeh... x yeh...
    gggrrrrrrr........sruh tucen2 nie ggt kang bru tahu.... ehek3...


  3. Vi0LeT Says:

    tucen nie bek la ngan kite...dia x cakar kite...wek!!!
    (^_*)


Blog Widget by LinkWithin