{ ni hanya lukisan je.... da nmpk cam real kn... }

n3 kali ni aq wat khusus tuk kedua2 org yg pling aq windukn la.... ms hri raya thun lps diorng blik mesia.. tp aq x berkesempatan nk jumpe la.. cti kje mak abah pendek je... so terpksa blik umah awal.. dah la da dkt 2 thun x jumpe cik waris n cik yati ni...
InsyaALLAH...thun dpn hrp leh jumpe gak... cik yati smbung blajo master kat sn (nm U tu aq lupe r..sory cik yati..huhu.. ) tuk 3 thun sejak 2007 n mybe tamat 2010 ni... pkcik aq ni kne la ikut as husband rite... =) pkcik dpt keje kat sn... wahh!! gaji msti mahal tu kn...ngeee.. *x len x bukn mst la nm mntk bunje...~~lu..lu..lu~

{ haa...ni la dia cik waris & cik yati aq...syoknyer bermandikn sajli tu.. }
aq rs cam x snggup je la nk duk kat ngara bersalji ni...ckup la aq dpt merasa salji ms g umah 4musim tu..x thn woo... beku kaki tgn bdn aq....brrr....x mau g lg r... (",)

{ pkcik n mkcik g aquaria }
aq dpt sume gmbr2 ni dari gmail pkcik aq ni... tp kalo ikutkn sume ni gmbr lm2... gmbr 2 thun lps lg... aq x dpt nk uplode latest pict they all....bcoz i forgot my gmail id & pswd.. " aiyak! "
=P wah, cube tgk gmbr kat sudut bwh tu (kat gmbr bwh ni ade gak la..) ..nmpk cam eye on mlysia je kn yg ade kat mlka tu kn..
aq rs diorng x g tmpt tu la...sbb tu la amik gmbr dr jauh je...hehe.. =D

{ tasik + jmbtn + keretaapi guna arang }
urmm...aq bnyk x tahu la nm2 tmpt ni....lgpun bukan aq yg g sn pun...hihi =D
yg aq tahu cume jmbtan ni mmg leh terbelah 2 sbb tuk laluan kapal2 kat laut... ( p/s : sape2 yg tahu nm jmbtn ni sila angkat tgn n bgtau aq skrg k! ~~huhu~~ )
tp mmg sronok la pkcik n mkcik aq ni dpt g jln2 ni...
len ms nnt bwk iza sm ek...yehaa!! =P

{ hohoho....gergasi kat blkg umah!! :-0 }
bdk llk yg cik yati aq pegang ni ank kwnnyer... aq pun x tahu la pe nm tmpt yg diorng g ni.. tp nmpk menarik kn, kn? replika umah2 mini kat sn... direka gunakan batu2 dgn kreatifnyer =)
aq suke! suke! =D

{ masih lg cte kat replika umah batu mini ni...mmg cntik! haa..posing2... }
aq rs kalo nk robohkn umah2 ni mmg syg sgt2 la... cntik sgt... rjin tul owg yg wat ni.. nnt aq nk join wat gak la... ahaks! berthun2 bru ciap kot....~~haha~~
{ miss a lot both of u =) }

{ haiyaa!! kne sekeh ke....cian.. }
uish...jgn slh fhm... pkcik aq x sesadis tu nk pukul cik yati aq.. cik waris ni bek sgt... ini hanya lakonan smata2 je la.. ~~hehe~~

** ok la..
ckup tuk kali ni....
nnt kalo aq terrajin nk upload gmbr2 terkini pkcik mkcik aq ni aq cube wat smpai dpt la..
aq upload pun nk tnjukkan kat nenek aq n sedara2 aq gak..
ye la... dpt tgk gmbr terkini pun da terubat rindu kn.. =)
tp aq agak terkjut gak la...diorng ni sejak duk sn makin bulat..ehee...
sng hati la tu.... Alhamdulillah (^_*) **
Labels: | edit post
Mood ??? 
0 Responses
Blog Widget by LinkWithin